Логопед

  • Діагностика стану мовлення дитини та всіх дотичних сфер.
  • Формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мов, вмінь виконувати звуко-буквенний аналіз і синтез.
  • Збагачення словникового запасу.
  • Розвиток зв’язного мовлення та усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання, письмо).
Звʼязатися з нами
Логопед
Що ви отримаєте на наших заняттях
  • вироблення і вправляння рухів артикуляційних органів;
  • формування артикуляційного укладу до постановки звуків;
  • визначення послідовності постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;
  • розвитком правильного мовленнєвого дихання дітей;
  • вивчення й уточнення артикуляційного укладу певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;
  • постановка звука різними прийомами та методами;
  • закріплення поставленого звука у складах;
  • автоматизація поставлених звуків у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв’язній мові;
  • проведення диференціацію звуків;
  • відпрацювання граматичних форм.
Що ви отримаєте на наших заняттях
В чому наша перевага
Досвідчені педагоги
Індивідуальне опалення
Сучасна техніка
Завжди є світло
Якісне навчання
Зручний графік
Приємні ціни
Сертифіковане обладнання

Мовлення дитини формується поступово, з перших днів життя, із ростом та розвитком дитини, у процесі спілкування з нею.

Вміння правильно і чітко говорити – це найважливіший інструмент подальшого розвитку, навчання, виховання і майбутнього дитини.

У багатьох дітей у зв’язку з недоліками мовлення виникають психологічні проблеми – дитина соромиться свого мовлення, намагається менше говорити – і, як наслідок, вона стає більш замкнутою, нетовариською, дратівливою.

Порушення мовлення у дошкільному віці є першою сходинкою до проблем у навчанні читання і письма в школі.

Мовлення – це один з найголовніших засобів пізнання світу. Рівень розвитку мовлення і рівень розумового розвитку дитини нерозривно пов’язані між собою. Тому погано розвинене мовлення буде перешкоджати повноцінному розумовому розвитку дитини та формуванню гармонійної особистості.

Тож, шановні батьки, якщо ви помітили, що ваша дитина:

  • неправильно вимовляє деякі звуки;
  • вимовляє нечітко слова або її важко зрозуміти;
  • не почала розмовляти, хоча їй вже виповнилося 3 роки;
  • переставляє у словах звуки та склади;
  • не узгоджує слова в реченнях;
  • має мовлення дуже відмінне від мовлення її однолітків.

Не гайте часу! Зверніться за порадою до логопеда.

Залишились питання?
Напишіть нам!